11/21/2012

Twitter







See the title above ? Yes, TWITTER . Twiter is popular now . Twitter or Facebook ? I prefer Twitter . Sekali you all log in twitter memang you all dah tak nampak button log out #Fact . I'm addicted to twitter :) . Mula-mula dalam fikiran saya , twitter ni APA ? Well , masa itu saya masih budak Facebook . Then , my friend , Faris Naim memperkenalkan twitter ini and paksa saya suruh buat account twitter . Ehh , bukan paksa . Saya yang macam tertarik nak buat twitter . #Ewahh . Bila dia baca ini mesti dia pukul dengan kayu ni , ya la sebab senang-senang cakap dia paksa . Sorry beb . Wa gurau saja :) 

22 October 2011 - Tarikh saya buat account Twitter  dan tarikh saya menjadi bestfriend Faris . Ehh , pelik kan ? Buat twitter terus jadi bestfriend dia :) Yeah , sebab twitter ni merapatkan hubungan kami . #Cewahh but now He is my Boyfriend :) . You all tahu twitfamous ? Twitfamous tu dia famous la . Actually saya tak tahu bagaimana nak terangkan kepada anda . Ecece . #JanganMenyampahDenganSaya . So , dengan baik hati , saya nak bagitau twitfamous di twitter but Top 3 je laa :) #BaikKan -.-

1- Muhd Akbar Azman (@akbarazman)


Follow dia :) Why ? Sebab ayat-ayat dia creative and awesome . Cuba lihat followers dia . Ramai kan ? 62,871 . Mesti you all macam Woww right ? So , tutup mulut tu nanti masuk nyamuk . #Ehh :)

2-Aizat Amirul (@AizatAbd)



Mesti follow dia . Wajib :) He's so creative,awesome and handsome :) Dia ada blog . Blog dia memang superb la . Mesti baca jangan tak baca . Blog dia - http://eijatabdullah.blogspot.com . Dia peminat Yuna :)

3- Najual Al-habshee (SNajua)



Dia yang depan .Yeah :) She's beautiful right ? Yes,it true . And she's awesome . Must follow her . :) 

Anyway ada ramai lagi but malas nak cerita :) So , follow my twitter - @AmiraLyana . Thank you . You all ada twitter ? Comment :) Bye-bye . Have a nice day . *flying kiss*


www.tips-fb.com

0 my love:

Post a Comment